Innowacyjne rozwiązania iLumio dla hoteli wspierają pełny cykl obsługi podróżujących
Jakie jest najważniejsze wymaganie dla hoteli przyszłości? Proste rozwiązania, które umożliwiają gościom dostęp do trendu samoobsługi. Zapewniamy gościom wybór, czy wolą obsługiwać wszystko w aplikacji czy też kontaktować się z obsługą hotelową. Na każdym etapie podróży, goście są wspierani przez rozwiązania iLumio. Od bezpośredniej rezerwacji pobytu przez aplikację, aż po mobilny check-out, iLumio wyraźnie poprawia doświadczenia gości. Niezależnie od tego czy korzystasz z nawigacji w hotelu, ustawiasz preferencje pobytu, subskrybujesz eventy w hotelu w dedykowanym kalendarzu wydarzeń w aplikacji czy zamawiasz usługi typu room-service, iLumio poprawia standard obsługi gościa.
Jak przyciągnąć uwagę gości hotelowych?
Dzisiejszy konkurencyjny rynek jest o tyle skomplikowany, że targetem o który wszyscy walczymy, są Millenialsi. Obecnie Millenialsi stanowią ponad 30% gości hotelowych na świecie i do 2020 r. odsetek ten wzrośnie do 50% (rategain.com). Wyszukiwanie głosowe, wirtualny spacer 360 stopni i rezerwacja bezpośrednio przez aplikację to cechy, które przyciągają tą grupę.
Warto pamiętać, że 88% podróżnych uważa, że warto mieć dostęp do wszystkich swoich ulubionych treści w jednej aplikacji (Mobile Travel Trends 2018 by travelportdigital.com). Aplikacja mobilna jest często pierwszym źródłem wiedzy i kontaktu dla gości. Stąd zapewnienie atrakcyjnej, skutecznej i interaktywnej aplikacji mobilnej staje się coraz ważniejsze w branży hotelarskiej.
Nie zapomnij o wyjątkowych doświadczeniach swoich gości
Hotel przyszłości to „integrator” oferujący więcej możliwości związanych z różnymi stylami życia. 75% respondentów wskazało, że wróci do hoteli, które zapewniają niezapomniane wrażenia dla gości (deloitte.com). Ta kluczowa idea była jedną z inspiracji dla naszej technologii aplikacji mobilnych, ponieważ zapewniamy możliwość wybierania wydarzeń dopasowanych do wybranych stylów życia za pomocą specjalnych filtrów, takich jak np. dzieci i nastolatki, ruch, aktywność ruchowa. Ponadto umożliwiamy naszym gościom odkrywanie lokalnej kultury, dzięki funkcji in-room dining czyli zamawiania dań regionalnych bezpośrednio do pokoju lub subskrybując lokalne wydarzenia i atrakcje w swojej aplikacji.
Szanujemy czas podróżnych, oferując rozwiązania oszczędzające czas
Nasze aplikacje mobilne są przyjazne dla użytkownika i upraszczają typowe czynności w hotelach, takie jak zameldowanie, wymeldowanie i otwarcie pokoju hotelowego. Dlatego zaprojektowaliśmy mobilny check-in, mobilny check-out, klucz mobilny, kalendarza eventów hotelowych i sprzedaż usług w aplikacji. 76% podróżnych twierdzi, że ich smartfon jest najważniejszym towarzyszem podróży (hotels.com), a 60% gości „częściej” wybiera hotel, który ma mobilny check-in i check-out oraz klucz mobilny (porady dotyczące oprogramowania).
iLumio Self check-in KIOSK wspiera trend samoobsługi w naszym portfolio
Dostarczanie wielokanałowych rozwiązań samoobsługowych to przyszłość branży hotelarskiej i jako firma, zapewniamy różne narzędzia do osiągnięcia tego celu. Od 2019 r. zespół iLumio pracuje nad koncepcją samoobsługowego kiosku czyli iLumio Self check-in KIOSK. Zdecydowaliśmy się rozwinąć ten pomysł i dodać nowe rozwiązanie do naszego portfolio. Mianowicie, samoobsługowe kioski jako wirtualny konsjerż, dające gościom swobodę wyboru czasu zameldowania/wymeldowania i prywatność. Niewątpliwie automatyzacja rewolucjonizuje branżę hotelarską. Usługi są nie tylko uproszczone dzięki sprzedaży w aplikacji i zautomatyzowanym procesom, ale sama automatyzacja może zwiększyć przychody hotelu o ponad 10% i obniżyć koszty o ponad 15%.
Wybrane realizacje
Atlantis The Palm
Atlantis to jeden z najbardziej luksusowych hoteli na świecie. Obiekt usytuowany jest na sztucznej wyspie w kształcie palmy Jumeirah i jest swoistą wizytówką Dubaju. Do hotelu przynależy Aquaventure – największy w tym regionie aquapark z niesamowitymi zjeżdżalniami, sztuczną rzeką i basenem z falami. Oferta gastronomiczna obejmuje 23 restauracje oraz bary z kuchnią lokalną i europejską. Te liczby robią ogromne wrażenie: 1539 pokoi, 934 metry kwadratowe, 5-gwiazdkowy standard, 45000 m2 Dolphin Bay.
Założeniem projektu było dostarczenie nowoczesnej technologii do zarządzania pobytem dla gości, jak również system umożliwiającego nawigowanie po tak dużym obiekcie wraz z cyfrową mapą. Analiza grupy docelowej pokazała, że goście Atlantis The Palm to ludzie z ponadprzeciętnymi dochodami, którzy oczekują rozwiązań dostosowanych do swoich smartfonów.
W odpowiedzi na te potrzeby, iLumio zaoferowało dwa unikalne produkty: aplikację mobilną oraz interkatywny ekran dotykowy (kiosk).
Aplikacja mobilna została zaprojektowana nie tylko po to, aby ulepszyć doświadczenia gości i umożliwić im bezpośrednią rezerwację i zarządzanie pobytem. Kluczową kwestią było zwiększenie sprzedaży usług oferowanych przez hotel.
Interaktywny ekran dotykowy (kiosk) to z kolei idealne narzędzie do dokładnej nawigacji po hotelu, od punktu do punktu, jak również sprawdzanie informacji o dostępnych obiektach rozrywkowych i gastronomicznych.
Valamar Hotels&Resorts
Sieć hoteli Valamar Hotels&Resorts korzysta z aplikacji mobilnej My Valamar App. Celem wdrożenia aplikacji mobilnej było podniesienie standardu obsługi w hotelu i zwiększenie cyfrowej świadomości podróżujących. Projekt wdrożenia obejmował ponad 90 funkcjonalności, 5 integracji, dedykowany design, a to wszystko dostarczone w ciągu 5 miesięcy.
LUX* Resorts&Hotels
Aplikacja mobilna LUX* Experience zapewnia mocne wsparcie dla gości hoteli LUX* na Mauritiusie. Posiada ona ponad 90 funkcji, gdzie warto wymienić najciekawsze z nich takie jak: rezerwacja pokoju, mobilny check-in i check-out, mobilny klucz, zamawianie posiłków w aplikacji do pokoju i do wybranej lokalizacji, personalizowany kalendarz wydarzeń. Do 2020 roku, aplikacja mobilna pojawi się w 22 hotelach sieci LUX*.
Uwaga: Wykorzystujemy pliki cookies w celu prawidłowego działania strony, korzystania z narzędzi analitycznych i marketingowych oraz zapewniania funkcji społecznościowych. Szczegóły znajdziesz po przejściu do Polityki prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie plików cookies? Tak zgadzam się