Aktualności

AKTUALNOŚCI
Algolytics Technologies idzie do Australii.

 

Algolytics tworzy i dostarcza oprogramowanie z zakresu analityki predykcyjnej, Big Data, Machine Learning, analizy sieci społecznych oraz scoringu on-line – teraz również dla firm z Australii i Nowej Zelandii

AG ABBEYS PTY LTD został oficjalnie partnerem i przedstawicielem na rynku Australii i Nowej Zelandii polskiej firmy Algolytics Technologies Sp. z o.o. – dostawcy zaawansowanych rozwiązań z zakresu analityki predykcyjnej, Big Data, Machine Learning, analizy sieci społecznych oraz scoringu on-line.

Wśród klientów Algolytics znajdują się czołowe polskie banki (Alior Bank, mBank) i firmy telekomunikacyjne (Polkomtel – operator sieci Plus, P4 – operator sieci Play), a także klienci z innych sektorów wykorzystujących duże ilości danych (InterCars, RTV Euro AGD). Rozwiązania Algolytics są stosowane m in. do analizy klientów, marketingu  czy zarządzania ryzykiem kredytowym.

„Australia stanowi kluczowy punkt na mapie ekspansji firmy dlatego zdecydowaliśmy się na współpracę z AG ABBEYS” – mówi Marcin Kruczyk, PhD, Director of Product Management w Algolytics Technologies. „Oferowane przez nas rozwiązania są rezultatem wieloletniego doświadczenia zdobytego w projektach obejmujących analizę predykcyjną oraz modelowanie dużych zbiorów danych klientów (miliardy rekordów), mamy kompetencje aby realizować najbardziej wymagające projekty dla klientów australijskich” – dodaje.

 „Naszym wspólnym celem na rynku australijskim jest osiągnięcie dominującej pozycji Algolytics wśród firm specjalizujących się w przetwarzaniu danych, analizach statystycznych oraz ekstrakcji wiedzy z baz danych” – mówi Paul Dalglish, CEO AG ABBEYS PTY LTD. „Fakt, iż Algolytics łączy działalność badawczą z praktycznym zastosowaniem metod statystycznych do analiz użytecznych w rzeczywistości gospodarczej daje nam silną pozycję na tym konkurencyjnym rynku. Jestem przekonany, że jakością usług i poziomem zaawansowania technologicznego Algolytics jest w stanie konkurować z liderami na rynku usług analitycznych dostępnych tutaj z Australii – dodaje Paul.

O Algolytics.

Algolytics stworzyło i rozwija platformę analityczną, która umożliwia optymalizację procesów biznesowych związanych z analizą danych, ułatwia pracę analityków i automatyzuje proces prognozowania zachowania klientów.

Kluczowe rozwiązania oferowane przez Algolytics Technologies:

  • Algoline – Scoring
  • Algoline – Risk
  • Algoline – CRM
  • Algoline – SBM
  • Algoline – Anti-fraud
  • Algoline – Data Quality

Kluczowe produkty:

  • AdvancedMiner
  • Automatic Business Modeler
  • Scoring.One
  • Event Engine

Rozwiązania Algolytics Technolgies zostały docenione w wielu konkursach. Wygrana w konkursie BIG DATA: Think Big CEE Congress, w kategorii Polska Innowacja 2015 oraz zajęcie wysokiego miejsca (TOP 10) w największym międzynarodowym konkursie Data Mining „KDD CUP”.

Więcej informacji o Algolytics Technologies: www.algolytics.pl

Więcej informacji o AG ABBEYS AUSTRALIA www.ag-abbeys.com.pl

 

Data publikacji 20 maj

Zainteresowany współpracą?

Copyright © 2017 ABBEYS Sp. z o.o. | Polityka prywatności
Autorstwo strony www Adnet Polska

Uwaga: Wykorzystujemy pliki cookies w celu prawidłowego działania strony, korzystania z narzędzi analitycznych i marketingowych oraz zapewniania funkcji społecznościowych. Szczegóły znajdziesz po przejściu do Polityki prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie plików cookies? Tak zgadzam się